HONDA MALAYSIA PROMOTION ON OCTOBER|The Official Home of Honda Malaysia |Wheeeee! Balik Kampung for FREE!


New Honda Up to 8 months free instalments

FOR MORE INFO PLEASE CALL:
MD ZAFRY AWANG
Senior Sales Advisor Honda
Contact Number: +60132588858

Terima kasih kerana melawat website saya ( https://hondmalaysia.wordpress.com ). 

 
 Sebelum tu berikut adalah serba sedikit diri saya.
 
  • Saya Md Zafry Awang
  • Saya mempunyai pengalaman dalam bidang peniagaan pemotoran selama hampir 11 tahun. Bermula di Suzuki di Bangi, kini saya setia di Company G-Mart Autoworld Sdn.Bhd. 
  • Selama saya dibidang pemotoran ini saya percaya dengan kehebatan HONDA 
  • Tempahan DIBUKA SEKARANG untuk semua jenis Model Honda,
  • Saya juga menyediakan perkhidmatan pintu ke pintu ke rumah, pejabat/office tuan/puan untuk mengambil tempahan bagi pelanggan yang tinggal di kawasan KUALA LUMPUR, SELANGOR, PUTRAJAYA, NILAI, SEREMBAN, MELAKA ,JOHOR ,PERAK ,KEDAH DAN TIDAK LUPA JUGA DI BAHAGIAN PANTAI TIMUR SELURUH MALAYSIA DAN YANG BERADA DI LUAR NEGARA TANPA SEMPANDAN.
  • TEMPAHAN YANG DI LUAR KAWASAN PERKHIDMATAN PINTU KE PINTU, BOLEHLAH DI EMAILKAN KE auraniaga786@yahoo.com ATAU FAKSKAN KE :+603 40245193 (u/p Zafry)
  • Segala pertanyaan dan tempahan bolehlah anda sebagai pelanggan saya boleh menghubungi saya ditalian : +60132588858
  • DENGAN MENGEMUKAKAN:
  • 1- SALINAN I/C (BELAKANG DEPAN)
  • 2- SALINAN LESAN MEMANDU (BELAKANG DEPAN)
  • 3- SALINAN SLIP GAJI (3 BULAN UNTUK PELANGGAN YANG MEMPUNYAI MAJIKAN)*
  • 4- SALINAN EPF
  • *JIKA BERERJA SENDIRI: SERTAKAN JUGA:
  • 1- BANK STATEMENT UNTUK TEMPOH 6 BULAN
  • 2- SALINAN PENDAFTARAN PERNIAGAAN (SSM @ COMPANY SENDIRIAN. BHD.)
  • Pelanggan juga boleh membuat tempahan online dalam akaun company:
  • G-Mart Autoworld Sdn Bhd.
  • Nombor akaun company : 512026554518 ( Maybank )
  • Untuk tempahan booking min RM 500-1000 sahaja.
  • Setelah anda pelanggan saya telah membuat bayaran booking, maka bolehlah emailkan atau fakskan resit bayaran sebagai bukti bayaran.
  • Sekiranya pinjaman loan tidak dilulus oleh pihak BANK, pihak company kami akan refund duit bayaran booking anda.
  • JIKA ANDA BERDEKATAN DENGAN AREA KUALA LUMPUR, SELANGOR, PUTRAJAYA DAN NILAI BOLEHLAH LAWATI SYARIKAT KAMI yang bertempat di Wisma W.Shalihudin 1, No 5 Jalan Perusahaan kiri, Kawasan Perusahaan Ringan Setapak, 53200 Kuala Lumpur UNTUK TEST DRIVE
  • BERI SOKONGAN SYARIKAT KAMI YANG SALAH SATU NYA DARIPADA  PENIAGA BUMIPUTERA  100% !!!
Leave a Reply

